Institut za turizam je po prvi put proveo istraživanje turističkog tržišta koje obuhvaća cijelu godinu (a ne samo ljetne mjesece) te cijelu Hrvatsku (a ne samo primorske županije).
Cilj nacionalnog istraživanja obilježja turističke potražnje (TOMAS Hrvatska 2019.) je profilirati turističku potražnju u Hrvatskoj prema motivaciji, aktivnostima, zadovoljstvu i potrošnji, prema glavnim regijama, sezonama i vrsti smještaja.
Istraživanje je provedeno od svibnja 2019. do ožujka 2020. godine na uzorku od 13.582 ispitanika u hotelima, hostelima, kampovima i obiteljskom smještaju u 143 mjesta diljem Hrvatske, a obuhvaćeni su domaći gosti i gosti s 24 najvažnija emitivna tržišta.
Istraživanje TOMAS Hrvatska 2019 financirano je i promovirano od strane Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske te Hrvatske turističke zajednice.
Istraživanje „Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019“